Själv

19 Jun

Just nu går jag hem från madole efter lite kaffe kaka och kom på mig själv att fnissa och prata med mig själv. Det kan ju inte bara vara jag som gör det. Men att prata med sig själv är nog en bra sak för man får ju alltid så jävla bra svar ^^ hehe. Igår så var jag hos simon och drack och pratade. Riktigt trevligt hamnade tillslut hos robin och drack lite mer sen så nanade jag där. Btw det luktar pannkakor jag vill just nu halv tolv en söndag natt ha pannkakor! Jag vill visserligen alltid ha det men just nu lite extra. Vi bokar även resa nu till semestern 100% partybåten till riga (tror jag). ^^ mycket. Händer för tillfället. Och allt kommer att lösa sig på bästa rätt. Ska ta nya prover i morgon också ska bli intressant vad svaret blir ^^ hehe. Nana ska jag snart göra så sov så sött och dröm om alla småkryp du mött ❤          

Leave a comment