Midsommar <3

24 Jun

Glad midsommar alla! Jag jobbade en stund i dag tre timmar alla kunder va superroliga! “jobbar du idag stackaren” “Tycker du ska gå hem och ta dig en stor grogg” “Nä men du, får du jobba på midssommar?” m.m m.m ^^ as roligt vissa va helt och hållet för sköna helt enkelt! De sista dagarna har varit helt okey haft rikgtigt svårt att gå upp förutom idag!? Vilket är galet jag hade ändå sovmorgon till kl 10! Jaja ingen fara på taken xD men i alla fall. Ikväll blir det mat hemma hos J&J ^^ ska bli mys. Vi ska äta ganska traditionell midsommar middag och sen så dricka så klart som alla svenskar gör på alla högtider. Sen så ska vi nog bara hare gött tror jag. Prata och skratta. det ska bli riktigt nice! Det var något jag tänkte på som jag skulle ha skrivit för någon dag sedan men jag minns verkligen inte vad det är… Jaja antagligen va det inte så viktigt. Men ni alla få ha en underbar midsommar ❤

Leave a comment