Telefonförsvarare!

2 Aug

En grej med jobbet som jag värkligen stör mig på det är när alla telefonsvarare kommer! Jag får en smärre panik för de kommer inte tre fyra stycken utan det kommer ca 20 på samma gång. Fyyy fan! Inte roligt för fem öre. Jag fick höra av Jozzans bror igår “Men är det inte jobbit att ringa ut?” Men nä det är det faktiskt inte, för det första är det ju en dator som ringer ut så jag gör ju det inte manuellt. Sen så är det bra att säga tja har du tid å prata lite så äre igång. Annars igår så jobbade jag, igår va en bra dag allmänt. Jag träffade Jozzan och Max (Jozzans lillebror) i knalle och sen så drog jag och z hem till mig för att dricka kaffe och tjöta av oss. Det blev ett bra samtal som alltid mellan mig och z. Jag skröt även lite att jag hade köppt mig två nya filmer. Simbad sjöfararen och även Eldorado ❤ Så bra filmer! Så jag och jozzan tittade på Eldorado och sen så sjöng vi på disnylåtar ^^ ❤ awesomenes!

Idag vet jag inte riktigt hur det blir, det var tänkt att jag skulle gå och simma med min arbetskamrat men hon glömde badkläderna hemma och sen var det inte riktigt säkert att hon kunde häller. Lite surt, inte för att jag själv va as peppad i morses men jag funderar fanimej att man måste dra sig dit i alla fall. Även om jag är själv, det är visserligen lite läskigt tycker jag. Jag har nog aldig varit på badhuset själv om jag inte har haft träning där och då träffade men ju folk som man kände. Jag ska tänka över det noga, det är ju viktigt att tränar.

Just nu tänker jag lite i hemlighet “DÖÖÖÖÖÖÖÖÖD ÅT ALLA JÄVLAR”  Jag vet precis hur jag blev så irriterad. Jag får massa telefonfösvarare och sen så lyssnar inte äns någon. Det är la inte så konstigt att man blir frustrerad. Speciellt när man har ringt 100 pers och pratat med 10 på hela förmiddagen…

Men men puss och håll tummarna att jag går och tränar

One Response to “Telefonförsvarare!”

  1. Kråkan August 2, 2011 at 9:28 am #

    Hörru du, “du din irriterande telefonförsäljare som bara ringer och stör på semestern” , Gå o simma så vi får det lite lugnt någon gång 😉

    Skoja bara!

    Ta ett svalkande dopp 😉 Simma för mig lite också!

    //Kråkan

Leave a comment