Fortsätt simma

3 Aug

Fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma!

Jag va och tog några längder igår i badhuset, känndes faktiskt riktigt bra! Simmade visserligen bara en halvtimme, inte för att jag hade tagit ut mig riktigt mycke utan att tiden gick för långsamt och att min hud började att svida! Man får tusan med inte ha känslig hy! Inte okey! Men men, som sagt jag kände mig riktigt jäkla duktig simmade hundra meter med 30 sekunders vila sen så bar det av igen. Försökte att simma i den långsamma banan en gång men det gick inte jag va på väg in i tantens rumpa som var framför mig. Det var inte äns avslappnande utan bara frustrerande xD haha. Och i morses var jag också duktig för den delen. Visserligen ringer Madole för att väcka mig.

Madole: Jag kommer till dig om en kvart

Jag: Varför då kl är ju bara sju

Madole: Nä hon är halv åtta!

Jag: Jaha jaa. Men då får du komma ^^

Vi satte på lite kaffe och tog det lugnt. Första gången jag dricker kaffe på morgonen i min nya lägenhet! Det är ju kanske inget att vara stolt över, det är ju inte så att jag har räddat några svältande barn eller så. Litet steg för mänskligheten men ett stort steg för Madden! ^^,

Så nu är jag faktiskt pigg för att vara första driftet på jobbet. Ikväll har jag inget planerat, får vell ta tag i den där städningen och använda min nya damsugare som jag fick av familjen i inflyttingspresent. Kan behövas, men det är en sak att säga att man ska göra något än att faktiskt göra det! Det har min mamma lärt mig! ^^,

Nä åter till arbetet och spel på fb ^^ byebye

Leave a comment