God morgon

4 Aug

God morgon god morgon! Solen skiner och det är varm ute! Hur kan man önska sig något annat? Kanske att faktiskt få vara ute i solen förvisso eller i alla fall åtminstånne ha lite värme här i vår lilla bunker. Det är sviiin kallt! Det är till och med kallare på vintern. Jag tror inte riktigt de har kollat över temperaturen i detta bygget. Mamma smade mig igår och sa det “ring mig så fort du har tid” Men min mobil va på väg att dö så jag ringde från madoles. Mamma bokade in mig nu på fredag, vi ska ner till stan och jag ska ha med mig mitt legg. Mer vet jag inte! Detta är sååå spännande! Ja för er som inte vet så fyller jag 20 denna lördagen så jag ska få min födelsedagspresent lite tidigare. Jag har en aning om vad det kanske kan vara men samtidigt jag kan ju faktiskt ha fruktansvärt fel. Det vet jag faktiskt aldrig. Annars va jag i huset en sväng igår tjötade med mamma fick lite mat! ❤ Superbra att ha föräldrarna i närheten ^^. Speciellt när jag bara hade tänkt göra lite makaroner köttbullar och brunsås, då mina köttbullar har blivit gamla xD Antagligen hade jag inte märk det förren vid 10 11 på kvällen då jag burkar ställa mig och laga mat xD hehehe.

Nä varför jag skriver allt detta är en bra fråga men jag måste säga första driftet på en och en halv timme kändes mer som en halv dag för mig idag. Btw nu kom några nya snubbar in! Vi spanar lite 😉 men bara lite ^^

Leave a comment