Grattis

6 Aug

Grattis till mig för jag fyller 20! ^^ Hehe, Madden blir stora damen idag, tar ett stort steg ut ur tonåren och nu börjar vuxenlivet! Säger vi! 😉 Känner att det inte är något speciellt så sätt att fylla 20! Va visserligen på systemet innan men det va inte särskilt spännande alls! Jag går in och hjärtat dunkar som faan och när jag skulle betala va det knappt att hon ville se lägg men när hon väl tog det kom jag på att “men gud har inte vi sjungt tillsammans?” Jo visst fan har vi gjort det fick ett “Ja jag tyckte vell att jag kände igen dig” Men inget annat 😛 Haha. Så spännande som jag trodde att det skulle bli blev det inte alls. Men men annars har dagen än så länge helt klart varit till belåtenhet. Va och slängde lite kartonger och skräp innan sen fikade jag med Madole och Lilla Jessica. Vi va i huset så jag fick paket av dem och även av Mamma, pappa och brorsan. Fina presenter helt klart! Sen så städade jag och bror lägenheten för om vi skulle ha lite efterfest här så kan det ju inte vara sketet. Jag tror inte min lägenhet har varit så här fin innan jag flyttade in grejerna xD

Jag måste tacka alla som har gratulerat mig också ❤ Det gör min dag mer än att jag får presenter och jag älskar presenter! ❤

Nu ska jag börja göra i årdning mig för kvällen! Ska bli hårt och roligt! Ser verkligen fram emot det. Puss och kram ❤

Leave a comment