Sitter

8 Aug

Jag sitter och tänker lite här på jobbet, lite på allt möjligt. Idag har jag vartit fuktansvärt trött! Igår va jag inte jättebakis som jag trodde att jag skulle vara men jag va också där otroligt trött. Ville bara sova, och när jag väl satte mig ner och tittade på anime då slutade mitt internett att funka! Eller jag den gick ner på 2G vilket menar med att det går så långsamt så du hinner gå och kissa och koka te innan den har laddat upp en ny sida. i alla fall. Jag har haft ont i min kropp nu i två dagar också då att jag vaknade med jätteont i halsen. Men jag tog mig ändå i kragen och satte mig på jobbet. Men som sagt känner mig lite disträ så har suttit och tänkt på alla möjliga sorters förhollanden, sex och framtiden. Och nej jag har ingen speciell i tankarna utan bara almänt på allt. Man vill ju mer än gärna att hitta den där “the one”, verkar fruktansvärt svårt att hitta den där jävla personen. Speciellt när jag är ganska kräsen. Jag har kanske inte jättestora krav på min partner men den måste attrahera mig båda på det sociala, personliga och det fysiska planet. Annars går det inte och det är inte jättemånga jag känner så för. Tyvärr är det flästa tjejer och jag har lite svårt att se mig själv tillsammans med en tjej och bilda familj. För familj vill jag ha!

Nog om detta! Idag så ska jag hem till huset och hemta en serie! Avatar the last airbender, svenskt tal och teknat! ❤ Så himla awesome! Men jag vet dock inte om det är bara tecknat eller om det är anime!? Jag tror serien är amrekansk från början men det är skillnad på teckant och anime. Jag tror att det är anime, anime görs ju faktiskt inte bara i Japan fast det bästa kommer ju helt klart där ifrån. Några andra bra serier dom är anime som har gått på svenska barnkanaler.

Beyblade
Sailor moon
Pokemon ❤
Digemon (också förvisso, men den är dålig!)
 

Leave a comment