Det senaste…

11 Aug

… Har jag legat med feber, hosta och förjävlig snuva! Allt detta gjorde så klart att jag också för den delen fick fruktansvärt ont i halsen. Jag mår bättre idag jag har orkat resa mig ur sängen utan att vara nära på att falla ihop. Så det känns som att det är på väg att bli bättre! Får antagligen dra mig upp och gå till jobbet också, det är inte direkt så att man har tid eller råd att vara sjuk tyvärr. Men jag går inte till jobbet med feber det gör jag bara inte. Så idag har jag ägnat dagen åt att diska och läsa bok. Igår och i förrgår ägnade jag hela dagarna åt att kolla på Nikelodions avartar the last airbender ❤ Helt underbar, jag vet inte varför dubbade svenska barnserier fastnar så i mig. Antagligen är jag bara barnslig ^^. Lite allmänt då, min födelsedag blev helt underbar jag firade med nära vänner och vi hade så himla roligt. Jag är riktigt glad att de kom samtidigt som jag är hjärtligt tacksam över alla gratulationer som jag fick, man kände sig riktigt älskad. ^^ De presenterna jag fick va allt möjligt ska se om jag kommer ihåg allt nu
Av Johan fick jag en tidning och en klubba på posten ❤
Av Jozzan + Robin fick jag ett helokitty paraply (rosa så klart) och en box med Nora Roberts filmer som vi btw ska titta på i morgon ^^ och även en Kiss Me rosa "bong" hatt!?
Av Madole + Jessica + Mickan fick jag en klänning ett jättefint handgjort kort och sist samt mins den mest fantastiska minihatt jag tror jag har sätt ❤
Av Ida + Lukas fick jag ett jättefin tallrik/skål rosa med virvlande vita slingor i.
Av Sudden fick jag en Melonlikör som ska vara jättegod men har inte vågat öppna den än, flaskan är riktigt snygg dock.
Av Sander fick jag en äggdelare och plåster xD Hans tanke va att jag antagligen kommer att skära mig på den ❤
Av mamma och pappa fick jag först en himla massa pengar ❤ och dammsugare samt påsar till det ^^ Jag fick något mer som jag faktiskt inte kan komma på… Va tusan va det. Känner mig super dum nu måste jag säga.
Av Lollo min ordinarie arbetskompis (nu min vän <3) Fick jag ett par skithäftiga nagelack.
Om jag har glömt något nu så skämms jag, Men nu står det faktiskt stilla i huvudet. Jag är i vilket fall som helst superglad över dessa presenter och vi får se om det kommer mer när vi ska ha släkt kalas ^^
Andra saker som hänt i veckan är att mamma fyllde år 29 + faktiskt ❤ Grattis lilla mamma! Och jag har kommit in på högskolan jag skall läsa till bibliotekarie är det tänkt, snacka coolt Madden ska börja att läsa igen ta en ny stig i livets krångliga labyrint! Madole är i frankrike saknar henne hoppas att hon har massa kul åt mig också.
Ja btw detta hände alldeles nyss två små ungar fastnade i hissen… Jag har aldrig tyckt om den där stora hissen den låter konstigt. Och där fastnade dem på min våning och jag försökte hjälpa med det är ju inte mycket mer att göra än att vänta på att de ska få ut dem där ifrån.
Nu ska jag fortsätta att diska och sporadiskt sätta mig i soffan och läsa bok ❤ Puss och kram Maddens favvobild från Cypern

Leave a comment