Kantareller och Carolina Läckberg

18 Sep

image

Mamma drog ut mig i skogen för att plocka kantareller, jag ville först inte alls men när vi väl var ute i skogen blev jag lite mer positiv till det. Tillslut när vi faktiskt hittade lite kantareller blev jag alldeles till mig! “Mamma, mamma titta här jag hittade flera!!!” Vi va bara ute i en halvtimma och vi hittade hur mycket som helst! Det va roligt, ska nog fanimej dra ut Ida eller något för att plocka svamp 😀 Det va rogivande, faktiskt lite roligt. Sen i alla fall så satt jag hemma hos brorsan och jag försökte att installera om The Sims 3 meeen tro fan inte att hela skiten har kraschat så jag kan inte ens kan installera om allt. Vilket är jätteirriterande. Men men i alla fall jag och Sander går tillbaka till mig men brorsan ville ha en kebab så vi gick förbi pizzerian vilket en fyllegubbe går in och säger att jag skulle bli den nya Carolina Läckberg! Jag visste faktiskt inte vem hon är ens så jag va tvungen att googla henne när jag kom hem. ^^ Men i alla fall Han även skriker ut hon är stor, riktigt stor. Och visst det är hon hon är riktigt känd men hur tusan skulle jag i huve taget likna henne på något vis? Vi är ju inte lika utseendemässigt och inte häller skriver jag långa coola romaner 😛

jaja nu ska jag fortsätta att kolla på two and a half man.

Leave a comment