Olyckor

20 Sep

Olyckor händer varje dag till hur många människor som helst på denna planet och idag har Olyckan drabbat mig! I morses när jag satt och pluggade framför datorn (försökte att lyssna på Jan Nolins föreläsning) så ska Kyp (min katt) upp i knät på mig. Visst det va gulligt och allt men tro fan inte att han trillar av mitt knä och sätter korna i mitt ben madens tyngdlagen gör det den ska göra… Och nu när jag inte kan sova så ligger jag och faktiskt lyssnar klart på föreläsningarna! Det visade sig vara fler, så känner jag hur det svider i min häl. Där har jag ett 3 cm (ca) rivsår från något jag inte har en aning om vad det kan vara! Blod lite överallt på hälen och jag har inte märkt något förren ja nu och kl är två på natten… Btw måste bara säga detta Kyo gömmer (försöker antagligen sova) Under en plastpåse ❤

 

Och nu för att jag är förbannat uttråkad och läss på att jag inte kan somna så får ni mina fina sår på bild 😛

Kyos rivsår

Kyos rivsår

 

Maddens rivsår

Maddens rivsår

 

Maddens tvättade rivsår

Maddens tvättade rivsår

Leave a comment