Snabbt

3 Nov

Dagarna har verkligen bara sprungit iväg. Jag gissar så att det är för att det är så mörkt och grått just nu. Dagarna är ju faktiskt lite kortare. Visserligen har jag inga problem med det, men det är så tråkigt att hela tiden vara i ett halvsovande läge. Just nu är jag så väg till skolan sen så blir det systemet. ^^ sen hem lämna av det och äta på mammas jobb ^^ det blir en dag full av äventyr. Men jag längtar lite tills i morgon och helgen. Imorgon ska jag och jozzan ut och bara ha det bäst och på lördag blir det halloweenparty ❤ jag vill kläut mig nu! 
Puss

3 Responses to “Snabbt”

  1. Markus November 10, 2011 at 9:56 pm #

    Vad klädde du ut dig till? 🙂

  2. Madden November 11, 2011 at 5:37 pm #

    En död maid ^^

  3. Markus November 11, 2011 at 8:29 pm #

    Awesome! ^_^ Finns där bilder på’t?

Leave a comment