Lost it

14 Nov

Vissa saker fungerar inte så som jag vill längre! Ett exempel är att jag inte kan gå och lägga mig i tid längre, i alla fall i tid för att komma upp dagen där på! Även om jag inte hade lagt mig i skaplig tid så hade jag i vilket fall kommit upp, det är viktigt att jag kommer upp i tid. Men det känns inte som att jag kan göra något av delarna. Jag tycker inte att mina rutiner eller i alla fall försök till rutiner har ändrats något. Så varför är jag inte trött och när jag väl ska upp varför kan jag inte gå upp som innan. Dessa små saker som det egentligen är stör mig fruktansvärt. Visst jag går upp till skolan men jag är i ett zoombi läge då! Men som idag, det är fars dag och jag ville gå upp “tidigt” 10 snåret för att gå till huset och fira honom. Men jag kom inte upp! Jag fick flera sms då, det vet jag, jag svarade till och med på dem. Men jag blundade när jag skrev dem och kunde inte, det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna. Jag vet inte om det är vädret eller den stress jag känner över många olika saker just nu. Men något är fel och jag vet inte hur jag ska ändra på det.

3 Responses to “Lost it”

  1. Markus November 15, 2011 at 3:47 pm #

    Woah, snacka om att jag hade kunnat skrivit detta inlägg. 😛 Är precis likadant för mig just nu och funderar på om det inte är pga. höstmörkret, man är helt enkelt inte van? Jag säger så iaf, så hoppas jag det blir bättre framöver! ^^

    Bara jag som kommenterar din blogg? 😀 Och behåller mig anonym *Sneaky, sneaky*

    • Markus November 18, 2011 at 2:45 am #

      Ta och stryk smileyn efter “Bara jag som kommenterar din blogg?” eftersom den kan anses väldigt negativ, menade ju det inte som något illa menat. 😦

      • Madden November 18, 2011 at 2:51 am #

        Hahaha det är ingen fara ^^ Tycker det är jätteroligt att någon faktiskt kommenterar ^^ jag har ganska många läsare varje dag men ingen som faktiskt skriver något till mig här.

        Angående höstmörkret så hoppas jag helt klart att det blir bättre jag håller tummarna för din del också 🙂

Leave a comment