Plugg

18 Nov

Alltid, och då menar jag verkligen alltid så sitter jag i sista minut och skriver ett långt arbete. Jag vet inte varför det blir så för jag vet att jag behöver den tiden man får på sig att faktiskt göra själva uppgiften. Men ändå så sitter jag nu kl tre på natten och skriver. Jag har ju inte ens gjort något förarbete till mitt arbete utan jag börjar nu! Men en sak vet jag i alla fall, så fort jag har hårdvaran ner skriven så kan jag sova ett par timmar och fortsätta i morgon. Jag ska nämligen ha skrivit 4 A-4 sidor angående informationssökning till kl 16.00 i morgon. Jag kommer antagligen klara det men jag har knappt någon hårdvara tillhands. Jag har visserligen sökt lite fått fram lite som jag vill ha, några specifika sökord mm. Men inget mer, jag har ingen aning om vad jag vill använda eller hur jag ska använda det jag får upp. Så just nu skriver jag bara lite om de olik databaserna för att få till i alla fall någon sida som kanske kan vara intressant.

Annars med plugget så går det la lite si och så. Jag vill ju som sagt plugga och jag tror seriöst nu att jag vill jobba med detta! Och detta är det ända sättet utan att flytta långt bort att bli det. Man får helt enkelt bara stå ut och klara av de tråkiga sakerna som informationssökning och organisering.

Annars med mig, jag mår ganska bra. Fortfarande det att det känns som att jag är helt lost och lite all over the place. Men det gör inte så mycket. Det verkar som att mitt pengar problem (som ni inte vet något om) har löst sig. Det är bara lite mycket just nu, det kan ju vara stressen och mörkret som gör mig så FlummigtTrött. Jag hoppas bara att det snart går över, jag vill hitta ett lugn någonstans så att jag bara kan vara och känna att jag har kontroll över saker och ting. För just nu så har jag inte det, inte över något, inte ens min katt Kyo har jag någon kontroll över.

Haha måste faktiskt säga det, det senaste måste jag be mina vänner/klasskompisar för att ringa mig så att jag faktiskt är vaken. Jag sover mig igenom allt! Sms, mejl(mina mejl plingar på mobilen), mobilalarmet och till och med när folk ringer mig! GALET! Jag vill berätta mer om skumma saker som händer men jag hinner inte måste verkligen återgå till mitt sökande av fullständigt värdelös information!

2 Responses to “Plugg”

  1. sara lindwall November 18, 2011 at 1:12 pm #

    Du vet väl att hela arbetet handlar om informationssökning och organisering? Böckerna måste ju organiseras på hyllan varje dag t.ex!
    Kul att följa din sida

    • Madden November 18, 2011 at 1:19 pm #

      Jo absolut ^^
      tack och fortsätt gärna att följa ❤

Leave a comment