Ensam

11 Dec

Jag känner mig så otroligt ensam just nu. Jag har levt själv nu i nästan ett halvår men jag har aldrig känt mig så här otroligt ensam. Jag gissar på att det är för att jag har umgåtts med underbara människor väldigt tätt i tre fyra dagars tid. Och nu är det bara jag och katten igen. Katten hade saknat mig jättemycket vilket jag tycker är gulligt. Men som sagt, jag vet inte hur jag ska förklara det, jag har haft så roligt de senaste dagarna. Umgåtts, kramats och skrattat en hel del. Jag tror på att kramar och kärlek kan ändra på hela världen ifall människor hade visat och vågat känna mer. Men i alla fall nu har jag ingen att prata med, det känns som att det jag verkligen behöver prata om kan inte komma ur min mun. Jag vet inte ens om jag kan skriva ner det, och sånt händer inte ofta.

Jag känner mig tom och ensam
Jag känner mig gråtfärdig och ledsen
Jag känner mig trött och uttråkad
Jag känner…
Jag vet att jag känner
Då vet jag att allt kommer att bli bra.

 

 

Leave a comment